خرید خانه ویلایی در استانبول
نوشته شده توسط : مینا نجیبیان

خرید ملک در ترکیه و مخصوصا استانبول مخصوصا در سال های اخیر با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است.
علت این استقبال میتواند شرایط نامناسب اقتصادی در ایران و عدم وجود امنیت اقتصادی اشاره کرد.
با توجه به آینده کشور ترکیه و اقتصاد آن و آزادی هایی که در این کشور وجود دارد فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری و خرید ملک در آن فراهم شده است.
همچنین با توجه به قیمت های بالای ملک و زمین در ایران نسبت به ترکیه منطقی به نظر می رسد که بخشی از سرمایه ها بر روی ملک در کشورهای خارجی و مخصوصا ترکیه وارد شود.


ویلا های مجلل با طراحی مدرن در محیط زیبا در استانبول
این ویلا به خوبی نگهداری شده است در یک مکان بسیار مناسب در منطقه سارییراست که در سمت اروپایی استانبول، در شمال شهر واقع شده است. این یک منطقه به طور مداوم در حال توسعه با بسیاری از سرمایه گذاری های جدید و مجتمع های تازه ساخته شده است. فاصله تا ساراییر 4 کیلومتر است، 8 کیلومتر از مرکز خرید معروف ایستینیه پارک، 11 کیلومتر تا بزرگراه ای - 6 و 17 کیلومتر به بشیکتاش.
ویژگی های این ویلا های ویژه در استانبول ترکیه
این پروژه در 7.200 مترمربع زمین و از مجموع 18 ویلا تشکیل شده است. همه این ویلاها دارای 4 اتاق خواب و اندازه متفاوت بین 182 و 245 متر مربع است.
داخلی ویلاها، مدرن و زیبا تزئین شده است. آنها یک گاراژ خصوصی دارند، دو طبقه که یکی از آنها یک اتاق زیر شیروانی لوکس است و آشپزخانه به اتاق نشیمن متصل است. مجتمع طبقه بالا در یک باغ زیبا با منظره ای با استخر خوب نگهداری می شود.
ویلا های مدرن و دنج ، راحتی و آرامش زندگی در یک خانه غوطه ور در طبیعت در وسط یک شهر بزرگ و شلوغ را ارائه می دهد. شما می توانید از زندگی خود در اینجا به طور کامل لذت ببرید. پس از یک روز کاری طولانی، می توانید از باغ، استخر وسالن اجتماع در جمع لذت ببرید. این مجموعه همچنین دارای پارکینگ، امنیت، سیستم دوربین و باغ های منظره ای و غیره می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: